Έχετε Ερωτήσεις;
27410 73100
6972019540
info@marinis-edu.gr
diedronfr@gmail.com
Φροντιστήριο Δίεδρον ΚόρινθοςΦροντιστήριο Δίεδρον Κόρινθος
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020
  • ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2019
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020
  • ΝΕΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άρθρο

  • Home
  • Blog
  • Άρθρο
  • «Γιατί έγινα φροντιστής»

«Γιατί έγινα φροντιστής»

  • Posted by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ
  • Categories Άρθρο
  • Date December 16, 2019

Αργύρης Δασκαλάς: «Γιατί έγινα φροντιστής»

 

“Γιατί έγινα φροντιστής
Θα ήταν πολύ όμορφο να πω ότι έγινα φροντιστής γιατί εμπνεύστηκα από παλιούς δασκάλους μου φροντιστές. Ότι ήταν το όνειρό μου από μικρός. Όχι με μένα δεν έγινε έτσι.
Τελείωσα το πανεπιστήμιο, μετά τον στρατό και βγήκα σε μια κοινωνία που με έκανε να νοιώθω εντελώς αόρατος. Δεν είχα τα χρήματα να φύγω έξω να κάνω Φιλοσοφία Επιστημών που ήθελα στο Παρίσι, αλλά νομίζω ότι δεν είχα και τα κότσια να το παλέψω περισσότερο. Ψάχνοντας για δουλειά σε ιδιωτικά σχολεία ή στο δημόσιο, κατάλαβα ότι μόνο με μέσο θα τα κατάφερνα. Δεν είχα. Έτσι τα ιδιαίτερα ήταν μονόδρομος. Είναι αλήθεια ότι γλυκάθηκα, όχι μόνο από το χαρτζηλίκι που έβγαζα, αλλά και από την εμπειρία της διδασκαλίας, της αλληλεπίδρασης με τα νέα παιδιά. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ πριν. Αργότερα ήρθε και το φροντιστήριο. Η πρόκληση της διοίκησης μιας μικρής εταιρείας σε συνδυασμό με την διδασκαλία και την επικοινωνία, ομολογώ ότι μου άρεσε ιδιαίτερα. Δεν έχω παράπονο. Έκανα οικογένεια, μεγάλωσα δυο γιούς, έστησα ένα σπιτικό. Αλλά δεν θεοποιώ την δουλειά μου. Κάποιοι παλιοί μαθητές μου έχουν πει, ότι τους άνοιξα νέους ορίζοντες στην ζωή τους. Καμαρώνω, αλλά ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι σίγουρα υπάρχουν και παιδιά που δεν τα βοήθησα ή  μπορεί και να τους μπλόκαρα. Δεν έχω την ψευδαίσθηση του άριστου, σιγά. Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που τα καταφέρνουν καλύτερα απο μένα. Δεν με ενοχλεί αυτό, αντίθετα με χαλαρώνει. Αυτό που με ενοχλεί είναι η έπαρση του φροντιστή. Η επίδειξη, ο νεοπλουτισμός και το «μεγαλοπιάσιμο». Δεν μας ταιριάζει νομίζω. Φροντιστές γίναμε οι περισσότεροι γιατί απλά ήμασταν ΦΤΩΧΟΙ, χωρίς άλλες διεξόδους σε μια κοινωνία που κυριαρχούσε το μέσο. Είναι θεμιτό να ωραιοποιούμε το παρελθόν, αλλά θα ήταν καλύτερο να το δούμε έτσι όπως είναι. Ισως τότε καταφέρει να μας διδάξει κάτι που ξεχνάμε όλοι κατά καιρούς…την σεμνότητα και την ενσυναίσθηση.”
πηγή :https://xenesglosses.eu/2019/11/argyris-daskalas-giati-egina-frontistis/
  • Share:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΙΝΗΣ

Previous post

Πώς και γιατί μελετάμε μαθηματικά - Μια επιστολή προς μαθητές
December 16, 2019

Next post

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ &ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
December 23, 2019

You may also like

  • 7bb8d780776229c2f99016fd7c01c837
    Καταργούνται 35 Τμήματα ΑΕΙ και ενδυναμώνεται το Πανεπιστήμιο Θράκης
    9 November, 2023
  • geometry-g42aea28ee_640
    Τέλος τα tablets – Στροφή στον πατροπαράδοτο τρόπο εκμάθησης κάνει η Σουηδία
    2 October, 2023
  • 7bb8d780776229c2f99016fd7c01c837
    Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την Παιδεία: Οι αλλαγές που έρχονται Διαβάστε περισσότερα: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την Παιδεία: Οι αλλαγές που έρχονται
    29 May, 2020

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
04Dec2023
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
04Dec2023
Καταργούνται 35 Τμήματα ΑΕΙ και ενδυναμώνεται το Πανεπιστήμιο Θράκης
09Nov2023
logo

27410 73100

697 2019 540

info@marinis-edu.gr

diedronfr@gmail.com

ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΕΙΑΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΧΡΗΣΙΜΑ LINK

  • Ε-LEARNING
  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2018

Powered by OneUp

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου